JÁTÉKOK I

Összegyűjtöttük az elmúlt évek összes játékát, amelyek a versenyeink során készültek.

I. verseny – 2022

Intervallo

  • Kategória: BASIC
  • Műfaji címkék: skill, music, quest, text
  • Szerző: Zalka Ernő – ern0

Kávégame

  • Kategória: BASIC
  • Műfaji címkék: text, management
  • Szerző: Orosz Olivér

A “folyószámlánk” negatívba is mehet, ez nem gond, nem kell megijedni. Érdemes az elején olcsóbban, veszteséggel adni a kávét, hogy sok vendégünk legyen, ha már “sok vendégünk van” akkor emelhetjük az árat. Legfeljebb 2000 vendéget tudunk kiszolgálni hetente, tehát ennél több vendégünk nem lehet. Ha beállítottunk egy jó árat és azt akarjuk tartani akkor elég ha üres ENTER-t ütünk amikor az új árat kéri. (Ha 0-át írunk be akkor kilép a játék.)

Stick Man

  • Kategória: ASSEMBLY / GÉPI KÓD
  • Műfaji címkék: platform, jumping
  • Szerző: Eperjessy Géza

Cél az öt relikvia összegyűjtése, amit a ‘T’ nevű pályákon találunk. Ha mind az ötöt összeszedtük, akkor az ‘X’ pályán tudjuk befejezni a játékot. A pályákon a színes zárt ajtókat az azonos színű kulcsok nyitják. Közben kincset is tudunk gyűjteni, 10, 50, és 100 pontot érnek. Nincs élet, sérülés esetén visszakerülünk a ‘respawn point’-ra (csengő), és 25 pont vonódik le. A pontok száma véges, a játékidő mérve van, így azonos maximális pontszám esetén is lehet elsőbbséget nézni. Időmérés miatt akár ‘speedrun’ illetve ‘longplay’ versenyeket is lehet rendezni.

25 pálya, és összesen 169 képernyő van. A játékidő 1,5-2 óra, ha mindent összeszedünk.

A két zsivány

  • Kategória: ASSEMBLY / GÉPI KÓD – Turbo Rascal
  • Műfaji címkék: labirynth, arcade
  • Szerző: Orosz Olivér

Játék irányítása: joystick négy iránya, és a SPACE billentyű.

Megjegyzések: A menüben SPACE billentyűre indul a játék, a jobbra-balra irányokkal pályát választhatunk ha már teljesítettünk párat. Játék közben KÉT szereplőt kell irányítani felváltva. Irányítás a joystick négy irányával, a szereplők közötti váltás a SPACE billentyűvel.

Minden pályán cél, hogy mindkét szereplőt épségben eljuttassuk a kijáratig. Ha elérték a kijáratot és a kijárat nyitva (animál), akkor teljesítve a pálya. Ha a pályán a kijárat NEM animál, akkor kétféle feladat vár még ránk. Vagy valamennyi érmét össze kell még szednünk és csak utána nyílik meg a kijárat. Vagy csak bizonyos ideig életben kell maradnunk. Az ellenfelekkel ha ütközünk akkor életet veszítünk, ha elfogy az életünk akkor vége a játéknak. De a játék megőrzi hogy melyik pályán voltunk újra, így újra neki futhatunk az előbb elveszített pályának.

T-Rex Run

  • Kategória: ASSEMBLY / GÉPI KÓD
  • Műfaji címkék: running, jumping, arcade
  • Szerző: Avramov András

A játék a Google Chrome böngészőbe épített unaloműző játék mintájára készült ugrálós reflexjáték, amelyben egy dinoszaurusszal kell a kaktuszokat átugrani. A játék célja az, hogy minél messzebb el tudjun jutni, ezáltal minél több pontot gyűjtsünk össze.

Pipe Master +

  • Kategória: BASIC
  • Műfaji címkék: labirynth, arcade
  • Szerző: László Fecz (FeCO) – Hungary

Nagyrészt a cél a két csőcsonk összekötése új, vagy meglévő elemekkel időre, ilyen-olyan segítséggel. A lerakott elem megsemmisül, ha másikkal nekimész.